کودکان خلاق آینده روشن

کودکان خلاق آینده روشن: لازمه گذر از عصر اطلاعات و ورود به دنیای آینده تربیت کودکانی توانمند،خلاق،ارتباط گر و مسلط به فناوری‌های جدید روز است

آنچنان که با انگیزه بالا و شور و شوق فراوان خود،دنیای پر رقابت و پیچیده آینده را تاب آورند و در آن موفق شوند.

ورود به دنیای آینده

کودکان خلاق آینده روشن: به عنوان یک مربی نقاشی کودک که سابقه تدریس به کودکان،همواره از فعالیت‌های هنری با کودکان لذت برده‌ام و

به پاس همه تجارب و انرژی مثبتی که در خلال کار با این عزیزان کسب کرده‌اند،بر آن شدم تا رساله کارشناسی را نیز به مقوله «عناصر تخیل در نقاشی کودک»اختصاص دهم

تا هم قدمی در راه شناختن بیشتر این مهم بردارم و هم در زندگی شخصی خود برای ایجاد خلاقیت بتوانم مربی نقاشی کودک بهتر پرتلاش‌تر باشم ‌.

کودکانی توانمند،خلاق،ارتباط گر و مسلط به فناوری‌

در این تحقیق با نهایت دقت تلاش شده است از مثال‌ها و راهکارهای بزرگان و دانشمندان در زمینه هنر کودک در کار مستقیم با کودکان استفاده و مشاهدات در نهایت دقت مکتوب شود. متذکر می‌شود تمامی تصاویر استفاده شده در این پژوهش از کارهای واقعی کودکانی است که به آنها کار هنری آموزش داده‌ام و سعی بر این بوده است که صحت مطالب مطروحه در پژوهش با استناد به تصاویر مذکور به اثبات رسد.

کودکان خلاق آینده روشن
روش کار بنده در این پژوهش به این صورت بوده است که ابتدا استانداردها نیازسنجی و اهداف مشخص گردیدند(مطالعات کتابخانه‌ای )و کار و تجربه ۱۵ ساله در آموزشگاه نقاشی کودک خودم انجام برخی تکنیک‌های پرورش خلاقیت کودکان،آثار هنری کودکان تجزیه و تحلیل شدن ( روش میدانی)با پایان این پژوهش،بسترهایی که جای کار برایشان خلا پژوهشی‌شان در حال حاضر به چشم می‌خورد در قالب پیشنهادات ذیل ارایه می‌گردد:

کودکان خلاق آینده روشن-با وجود ی که الگوی رفتاری معینی برای سنین مختلف وجود ندارد تا بتوان کودک را طبق آن مثلاً در گروه‌های ۳ یا ۴ سال طبقه‌بندی کرد،اما ویژگی‌های معینی برای تشخیص این سنین و کمک به درک نیازهاعلااقه‌مندی‌های خلاقه آنها وجود دارد که با پژوهش متمرکز بر آن موضوع می‌توان به تعاریف مشخصی دست یافت.
کودکان خلاق آینده روشن


-راه اندازی مرکز تخصصی ویژه جهت حضور صاحب نظران در عرصه هنر و تعلیم و تربیت کودک به منظور انجام بحث‌های تئوریک و تدوین محتوای آموزشی.


_ثبت و طبقه‌بندی و آرشیو تجربیات داخل و خارج از کشور و تدوین محتوای آموزشی جهت استفاده در کشور و برگزاری مسابقات آموزشی

برای والدین به صورت سراسری در سطح کشور

به منظور فرهنگ‌سازی و آموزش هنر در جامعه و اهدا جوایز با هدف جذب بیشتر در آخر هم از همه استادانم به ویژه استاد دکتر رضا

منجزی،استاد هاشمی با استاد مرادی سپاسگزارم که در سایه هدایت‌ها و حمایت‌های آنان این پژوهش میسر گردید.

کودکان خلاق آینده روشن

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی – آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک،آنلاین و غیر حضوری

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :


جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر

بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.

021-88564740 ☎️

09393545871

@monagolabiart_
@monagolabi_online

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد. نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت. در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.دوره ها و کلاس های آنلاین

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *