بررسی تخصصی نقاشی کودک

بررسی تخصصی نقاشی کودک:اساس رشد هنري کودک در هنر اين است که به او فرصت و وقت اکتشاف داده شود و براي کشف،تشويق گردد. پذيرش و احترام به کار خلاقه کودک نيز يک اصل است.

بررسی تخصصی نقاشی کودک

اگر مربي آشنا به روش‌هاي پرورش در کلاس نباشد و صرفاً امور تکراري و کپي را دنبال کند در کلاس او هيچ نتيجه‌اي از خلاقيت را نخواهيم ديد. کودک براي اينکه خلاق باشد بايد فعاليتي متناسب با علاقه و توان خود را داشته باشد.

بررسی تخصصی نقاشی کودک:هنر هم مانند بسياري از موضوع‌هاي ديگر پايه علمي است،اما نبايد نتيجه گرفت که درک مستقيم در روند خلاقيت هنري دخالت عمده‌اي ندارد،و به سادگي بايد گفت که پايه علمي هنر فقط بخشي از روند آموزش بصري است و بايد متعادل باشد و در اهميتش مبالغه نشود،حتي اگر در هر فعاليتي هم حضور داشته باشد.

بررسی تخصصی نقاشی کودک

سن شناسنامه‌اي کودکان براي تشخيص قوه و توان واقعي هنري کودکان شاخص ضعيفي است،زيرا هر دو کودک همسن نيز در هنر تفاوت‌هاي بسياري را دارند. اخيرا معلمين هنر معتقدند که شيوه آموزش بايد متکي به انديشه باشد. و بسياري ديگر ترجيح مي‌دهند که کودک با درک مستقيم و آموزش بصري و احساس آني در موقعيتي خاص هنر خود را بروز مي‌دهد که تجربه اين روش واقعاً ضروري است و سهم حياتي در آموزش دارد.

بررسی تخصصی نقاشی کودک

مسئله اصلي رد اين روش نيست بلکه بعد از گذراندن اين روش محتواي آنچه که تدريس مي‌شود مورد سوال قرار گيرد. ما مطالب بسياري را از مشاهده ي کودکاني که آموزش مي‌دهيم فرا مي‌گيريم روشي که آنها خودشان را با زبان و به طور بصري با نقاشي‌ها و ساخته‌هاي خود بيان مي‌کنند،روشي که از تخيلاتشان توانايي‌شان براي منحصر به فرد بودن استفاده مي‌کنند،فراگرفتن مهارت‌هاي تکنيک‌هاي ساخت و نحوه کاربرد مواد گوناگون. هدف اين پژوهش اين نبوده است که کودکان نبايد از نقاشي و طراحي تصاوير عيني شبيه‌سازي لذت ببرند،زيرا چنين تجربياتي در برنامه‌هاي ارائه شده نقش حياتي دارند. ترجيحاً مطرح شده است که چنين فعاليت‌هايي نبايد با گوناگوني بسيار محدود همه روزه تکرار شوند. از اين جهت که محدوديت‌ها از اين نوع يا هر نوع ديگر کودکان را از پيشرفت در ادراک يا علاقه‌مندي به موضوع باز مي‌دارند.

زبان کودک ابتدا توسط مادرش شکل مي‌گيرد و ارتباط کودک با دنياي بصري به وسيله والدين مربي شکل مي‌گيرد.

بررسی تخصصی نقاشی کودک

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی – آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک،آنلاین و غیر حضوری

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :


جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر

بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.

021-88564740 ☎️

09393545871

@monagolabiart_
@monagolabi_online

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد. نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت. در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.دوره ها و کلاس های آنلاین

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *