مرکز آموزش تخصصی نقاشی

مرکز آموزش تخصصی نقاشی: اگرچه تمدن و فرهنگ بشری نتیجه تلاش همه آدمیان در تمام دوران ست. اما غنا و عظمت آن را مدیون گروه کوچکی از انسان‌ها هستیم که کاشف،مخترع،هنرمند یا متفکر نامیده می‌شوند.
مرکز آموزش تخصصی نقاشی

مرکز آموزش تخصصی نقاشی: از کشف آتش تا اختراع رادیو و سفینه‌های فضایی،از نقاشی‌های دیواری در غارها تا آثار هنرمندانی نظیر کمال الملک و از اولین آثار مکتوب تا نوشته‌ها و سروده‌های فردوسی همه محصول کار و اندیشه جمعی از افراد بشر است. تمدن بشر مرهون اندیشه خلاق آدمی بوده و دوام آن نیز بدون بهره‌گیری از خلاقیت که عالی‌ترین عملکرد ذهن انسان محسوب می‌شود،غیر ممکن خواهد بود (برات،۱۳۸۲:۳)

موضوع خلاقیت،موضوعی پر اهمیت و زیربنایی

روانشناسان و متخصصان آموزش و پرورش به این نکته توجه دارند که موضوع خلاقیت،موضوعی پر اهمیت و زیربنایی. « سقراط» هدف اصلی تعلیم و تربیت را« پرورش نیروی تفکر در انسان ذکر کرده است. (۲:۱۳۸۲), جلیلی تمام خلاقیت‌ها و نوآوری‌های امروز متاثر از آموزش و پرورش و نیروی پنهان آن است. آنچه امروز دیده می‌شود حاصل کار دست اندرکاران دیروز است است و تولید فردا نتیجه خلاقیت امروز خواهد بود.

در جوامع امروزی داشتن افرادی خلاق و نوآور امری حیاتی است.
در جوامع امروزی داشتن افرادی خلاق و نوآور امری حیاتی است. زندگی پیچیده ی امروزی ما هر لحظه در حال نو شدن است و خلاقیت و نوآوری،ضرورت استمرار زندگی فعال است. انسان برای خلق نشاط و پویایی نیازمند ابتکار است،امروزه شعاره« نابودی در انتظار شماست مگر اینکه خلاق و نوآور باشید »در پیش روی همه برنامه ریزان و سیاستگذاران است.
خلاقیت فعالیتی فکری و در عین حال مبتنی بر اطلاعات است

خلاقیت فعالیتی فکری و در عین حال مبتنی بر اطلاعات است. اگر تفکر را عامل یا جریان اصلی خلاقیت بدانیم،اطلاعات نیز ماده اولیه یا اساسی آن محسوب می‌شود. نکته حائز اهمیت آن است که اندیشه‌های حاصل از خلاقیت (پردازش متفکرانه اطلاعات)باید به گونه‌ای پرورش یابد که در ارتباط با شرایط دنیای واقعی به نوآوری در آموزش بیانجامد. تا قرن اخیر, بسیاری بر این باور بودند که ابداع و خلاقیت یک خصوصیت ذاتی است و برخی افراد با این توانایی متولد می‌شوند.

مرکز آموزش تخصصی نقاشی

امروزه ثابت شده است که این استعداد در نوع بشر به اندازهی حافظه عمومیت دارد و می‌توان آن را با کاربرد اصول و فنون معین و ایجاد طرز تفکرهای جدید و ایجاد محیطی مناسب پرورش داد (جلیلی،۱۳۸۲:۳)این رسالت بزرگ را مدارس, مهد کودک‌ها خانواده‌ها بر عهده دارند و در مدارس،این وظیفه را مربیان والدین با روش‌های تدریس مناسب،برخورد شایسته،همچنین به کارگیری به موقع سایر عوامل میتوانند تحقق بخشند.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی – آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک،آنلاین و غیر حضوری

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :


جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر

بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.

021-88564740 ☎️

09393545871

@monagolabiart_
@monagolabi_online

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد. نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت. در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.دوره ها و کلاس های آنلاین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *