دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان

آلبرت انیشتن در خاطرات خود بیان میکند:نظریه نسبیت نمیتوانسته در دوران بزرگسالی من شکل گرفته باشد.دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان

زیرا آدمی در بزرگسالی فرصتی برای اندیشیدن به فضا و زمان ندارد. اینها چیزهایی است که وقتی کودک بودم به آن فکر کرده ام .دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان
اریک اریکسون روانشناس بزرگ ، از استادی در وجود آدمی نام میبرد که او را (کودک فاتح) میخواند و اریک برن از موجودی در درون انسان نام میبرد که به آن پرفسور کوچولو میگوید.دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان
یکی از راه هایی که بزرگترها میتوانند سبب جاری شدن رودخانه ی اندیشه کودکان به دریای خلاقیت خود شوند،مشاهده رفتار کودک و دقت در رفتارهای جستجو گرانه آنها است.

بیشک دانشمندان نیز رفتاری کودکانه دارند و این همان پرفسور کوچولویی است که اکنون تکامل یافته است .
خلاقیت یک موهبت الهی است ، همه جوامع به خلاقیت نیاز مبرم دارند،خلاقیت اساس پیشرفت و مانع وابستگی به بیگانگان است .در حالی که بسیاری از معلمان و مدیران به هیچ وجه علاقه ای به این موضوع نشان نمی دهند. در مراکز تربیت معلم نیز در مورد موضوع خلاقیت هیچ کاری صورت نمی گیرد و در کلاس های درس نیز با تاسف فراوان فقط به محفوظات و مطالب حفظی توجه میگردد.
سن ورود به مدرسه سن بسیار حساس و بحرانی در ارتباط با خلاقیت های ذهنی است.عواملی چون تکالیف درسی ، تاکید بر محفوظات ، اجرای برنامه های هماهنگ و انتظار رفتارهای یکسان از کودکان ، عدم توجه به تفاوت های فردی ، عدم شناخت یا بی توجهی به ویژگی های کودکان خلاق سبب میشود که قدرت خلاقیت آنان به تدریج کاهش یابد.دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان
خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیت در کودکان بر عهده دارد . اگر خانواده فرصت های لازم برای سوال کردن ،کنجکاوی و کشف محیط به کودکان بدهد و هرگز آنها را تنبیه نکند ، زمینه را برای رشد خلاقیت فراهم میکند. تنبیه و تهدید های مکرر والدین ، آفت خلاقیت های ذهن کودک است .فرزندان خلاق در خانه به آرامش روانی ، اطمینان خاطر و اعتماد به نفس قوی نیاز دارند .دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان
با پرورش خلاقیت در کودکان میتوان دید آنان را نسبت به محیط اطراف گسترش داد ، بینش آنان را دقیق تر کرد و نگاه آنان را به طبیعت پیرامون همراه با تفکر منطقی رشد داد . مدیران ،مربیان و معلمان میتوانند با خلاق بودن خود ، خلاقیت را در کودکان نیز پرورش دهند. تمام عناصر درگیر با خلاقیت باید عواملی چون ، اندیشه خلاق ، انعطاف پذیری در مسائل ، ایجاد امکانات پیشرفت خلاقیت و……را در دانش آموزان پرورش دهند ، چرا که موضوع اصلی پیشرفت جوامع خلاقیت است . افراد خلاق به منزله ی نیروهای جهش یافته ای هستند که کلید توسعه و رشد را در دست دارند . بنابراین شناخت خلاقیت ، اجتماع بشری را به وجد و نشاط می آورد .بسیار عاقلانه به نظر میرسد که به جای غرامت عقب ماندگی از شناخت و پرورش خلاقیت برای پرورش آن هزینه بپردازیم.
ادبیات و پیشینه تحقیق پرداخته شده است.آنچه عنوان شده ، چکیده از مطالعات وسیع درباره ی موضوع مورد تحقیق و موضوعات مشابه است که در کتاب ها ، پژوهش ها و پایان نامه ها آمده است . بدین ترتیب ، خواننده با مطالعات و تحقیقات و نوشته های دیگران در این زمینه آشنا میشود و از طرفی میتواند بستر ساز مطالعات و تحقیقات دیگر باشد زیرا صاحب‌نظران معتقدند ” اساس تحقیقات علمی بر فراهم سازی هر گونه آگاهی در حوزه مورد نظر پایدار است”

[۳:۳۶ بعدازظهر, ۱۴۰۱/۲/۱۵] خط کاری: آلبرت انیشتن در خاطرات خود بیان میکند:نظریه نسبیت نمیتوانسته در دوران بزرگسالی من شکل گرفته باشد.

زیرا آدمی در بزرگسالی فرصتی برای اندیشیدن به فضا و زمان ندارد. اینها چیزهایی است که وقتی کودک بودم به آن فکر کرده ام.
اریک اریکسون روانشناس بزرگ، از استادی در وجود آدمی نام میبرد که او را (کودک فاتح) میخواند و اریک برن از موجودی در درون انسان نام میبرد که به آن پرفسور کوچولو میگوید.
یکی از راه هایی که بزرگترها میتوانند سبب جاری شدن رودخانه ی اندیشه کودکان به دریای خلاقیت خود شوند،مشاهده رفتار کودک و دقت در رفتارهای جستجو گرانه آنها است.

بیشک دانشمندان نیز رفتاری کودکانه دارند و این همان پرفسور کوچولویی است که اکنون تکامل یافته است .
خلاقیت یک موهبت الهی است ، همه جوامع به خلاقیت نیاز مبرم دارند،خلاقیت اساس پیشرفت و مانع وابستگی به بیگانگان است.
آموزشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد و تمامی کلاسها بصورت آنلاین برگزار میشود.
بعد از اتمام کرونا کلاس ها بصورت حضوری و آنلاین برگزار میشود.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
آموزش نقاشی کودک به روش ابداعی خانم
مونا گلابی بنام (#خیالک_نگاری) ثبت شده در اداره ارشاد.

??? برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :

⏱ تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.
جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

88564740 ☎️

09393545871?

اینستاگرام:

@monagolabiart_
@monagolabi_online

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.

دوره های تخصصی نقاشی برای کودکان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *