نقاشی کرونا آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی

نقاشی کرونا آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :سلام این روزها با اینکه نقاشی با موضوع کرونا زیاد شده و همه بچه ها به این موضوع فکر می کنند چه بهتره که بیایم همراه نقاشی ها به بچه ها نکات بهداشتی رو آموزش بدیم که یاد بگیرند که برای محافظت از خودشون چه کارهایی رو باید انجام بدن.در این روز ها نباید فشار زیادی به بچه ها بیاریم چون بچه ها خودشون از خونه موندن خسته شدن.همه ی بچه ها می تونن نقاشی کرونا خودشون رو برای ما ارسال کنن تا ما نقاشی هارو به همه نشون بدیم.

والدین می تونن از طریق راه های ارتباطی که اعلام می کنیم برامون نقاشی هارو ارسال کنن.برای ارسال نقاشی ها فقط کافیه بر روی لینک زیر بزنید و وارد صفحه اینستاگرام آموزشگاه بشید و عکس را ارسال کنید.فقط متن نقاشی با موضوع کرونا رو زیر عکس با نام و سن و محل سکونت بنویسید.

لینک ارسال عکس نقاشی کرونا کلیک کنید

بچه ها آموزشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد. تمامی کلاسها بصورت آنلاین(لایو)برگزار می شود شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو از این طریق از ما بپرسید.

برای دیدن اطلاعات روزانه می توانید از طریق پیج اینستگرام آموزشگاه که در پایین گذاشته شده ما رو دنبال کنید.

با تشکر گروه تبلیغاتی اموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی موضوع:نقاشی کرونا آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

نقاشی کرونا آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی