کلاس نقاشی حضوری آنلاین

کلاس نقاشی حضوری و آنلاین/الگوهای فردی زمینه ساز:انسان‌ها در ایجاد و خلق موقعیت‌ها و رفتارها نقش برجستگی دارند.

در این فرایند،هر فردی اعم از کودک یا بزرگسال خود را مسئول رفتارها و تصمیم‌های خود می‌داند.

او می‌پذیرد که باید تلاش کند،رشد یابد و با موانع و محدودیت‌ها مقابله کند.

اساس الگوهای فردی را این باور می‌سازد که نقش فراوانی در رشد و شکوفایی خلاقیت دارد.

کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

بنابراین به دلیل این مسئولیت نباید لحظه‌ای از قریحه خلاقش غافل بماند. بی اغراق باید بخش قابل ملاحظه‌ای از فرایند شکل‌گیری قریحه خلاقیت را ناشی از عوامل فردی دانست.کلاس نقاشی حضوری آنلاین

وقتی از الگوهای فردی زمینه‌ساز صحبت می‌کنیم،منظور آن دسته از عوامل فردی است که پرورش خلاقیت را تسهیل یا تقویت می‌سازد. عوامل فردی زمینه ساز عبارتند از: سعی و کوشش: سعی و کوشش را باید جوهر هر فعالیت خلاق دانست.

برای اینکه خلاق بود یا به خلاقیت رسید, تلاش کردن امری اجتناب ناپذیر است و چه بهتر که اصل سعی و کوشش از دوران کودکی آموزش داده شود و پرورش پیدا کند.

عشق و علاقه: کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

عشق و علاقه را می‌توان سرمایه‌گذاری عاطفی تعریف کرد.

انسان‌ها وقتی به چیزی علاقمند می‌شوند و به آن وابستگی پیدا می‌کنند, بیش از هر کار دیگری برای آن وقت می‌گذراند و با آن توجه می‌کنند.

می‌توان گفت چون موضوع مورد علاقه برای فرد اهمیت زیادی پیدا کرده،مورد توجه عاطفی او قرار می‌گیرد،فرد به آن عشق می‌ورزد،دوستش دارد و برای دستیابی به آن هر کاری حاضر است انجام دهد. خلاقیت این قابلیت را دارد ه موضوع سرمایه‌گذاری عاطفی قرار گیرد.

تحصیلات و مطالعه:

فرد با تحصیلات اطلاعات علمی, تحقیقی, تجربی و کاربردی فراوانی اخذ می‌کند و با دنیای جدید و تغییر و تحولات عصر فناوری آشنا می‌شود.

تاثیرات در عصر کنونی فرد را تواناتر می‌سازد،تحصیل،قطعاً برای خلاقیت یک ضرورت است. اطلاع از علوم کشف شده به آنچه هنوز ناشناخته و نامکشوف است،مسیر خلاقیت را بسیار کوتاه‌تر از گذشته که اطلاعات این چنین مدون نبوده،می‌کند.

و آنچه در فرایند کسب تحصیل مورد تایید است صرفاً دستیابی به مدارج یا مدارک علمی نیست بلکه بهره‌مندی صحیح و مناسب از دستاوردهای علمی و فنی مد نظر است.

کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

فرد خلاق نیاز دارد که از دانش،نتایج مطالعات و تحقیقات علمی،اختراعات،موضوعات نامکشوف و….. سر درآورد نه آنکه اخذ مدرک فکر کند. همچنین مطالعه بر غنای اطلاعات فرد می‌افزاید و خزانه دانش و مهارت‌های شناختی او را وسیع می‌سازد،چنین بستری هم افق‌های اندیشه و عواطف فرد را گسترده می‌کند و هم فضا را برای جنبش و مانور تفکر اگرا مساعد می‌سازد.

بنابراین،در چرخ رشد و تحول آدمی کسب علم و آگاهی پیش نیاز هم خلاقیت به شمار می‌رود. امیدواری و احساس امنیت: قریب به اتفاق صاحب نظران معتقدند که خلاقیت بر دو بنیان قوی عاطفی, یعنی امیدواری و احساس امنیتی قرارداد.

در خلال زندگی،خلاقیت گاهی با موانع و مشکلات مواجه می‌شود که اگر احساس مثبتی نظیر امیدواری برای حرکت و تلاش آن وجود نداشته باشد در طول راه متوقف می‌شود.

در این حالت باید امیدواری را منبع انرژی برای تداوم خلاقیت فرض کرد. انرژی امیدواری بر خلاف انتظار پایان نمی‌پذیرد همواره می‌تواند فرد را از در افتادن در ورطه ناامیدی و افسردگی نجات بخشد. هسته امیدواری را دو مفهوم بردباری و تلاش تشکیل می‌دهد. در مجموع امیدوار ساختن کودک و پرورش احساس امنیت در او یکی از مهم‌ترین راهکارهای پرورش خلاقیت به شمار می‌رود.کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی – آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک،آنلاین و غیر حضوری

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :


جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر

بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.

021-88564740 ☎️

09393545871

@_monagolabiart_
@monagolabi_online

@monagolabi.kids

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد. نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت. در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.دوره ها و کلاس های آنلاین

کلاس نقاشی حضوری و آنلاین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *