آموزشگاه تخصصی نقاشی کودکان

خلاقیت یک موهبت الهی است. از آنجایی که اساس پیشرفت جوامع مانع وابستگی آنان به بیگانگان است، همه جوامع به افراد خلاق نیاز مبرم دارند. آموزشگاه تخصصی نقاشی کودکان

آنچه مهم است فراهم نمودن شرایط رشد و بالندگی و حذف عوامل بازدارندهی تفکر خلاق در نظام آموزش است. آموزشگاه تخصصی نقاشی کودکان

به نظر می رسد که با پیشرفت آموزش و پرورش پرداختن به موضوع پرورش خلاقیت که شکوفایی آن طبق عقیده روانشناسان به دوران کودکی بر می گردد امری ضروری می نماید. آموزشگاه تخصصی نقاشی کودکان

شیوه آموزش ما در ایران بیشتر مبتنی بر بالا بردن استعدادهای ریاضی و علوم تجربی است که اینگونه آموزش ها نیمکره چپ مغز را که بر حافظه و منطق متکی است پرورش می دهند و کمتر به فعالیتهای خلاقیتی که در نیمکره راست ایجاد می شودمی پردازند و بنابراین در تربیت کودکان برای فعالیت های خلاقانه که به خود شکوفایی کودکان ختم می شود کمتر توجه شده است.

پرسش اصلی تحقیق این است که چگونه می توان برنامه ای هنری را برای کودکان طراحی نمود که در آن کودکان به قوه خلاقانه خویش بپردازند و از عناصر تخیلی در نقاشی خود استفاده کنند و این توانایی بیشتر در آنان پرورش یابد و به این ترتیب خلاقیت کودکان که بیشتر مربوط به نیمکره راست مغز می شود مورد توجه قرار گیرد و رشد خلاقیت در رشد فیزیکی آنان اثر گذار شود.

از آنجائیکه امروزه روانشناسان معتقدند که فرد با ذهن پویا و خلاق ، در علوم پایه نیز موفق تر خواهد بود ، سعی بر آن خواهیم کرد که با کمک تمرین های کاربردی خلاقیت، مجموعه عوامل پرورش دهنده یا بازدارنده در مسیر رشد خلاقیت ذهنی کودکان را شناسایی کرده و به این نتیجه برسیم که چگونه هنر را در سر تا سر برنامه آموزشی کودکان بگنجانیم.

مربیان میتوانند با خلاق بودن خود، خلاقیت را در کودکان نیز پرورش دهند. با پرورش خلاقیت در کودکان، میتوان دید آنان را نسبت به محیط اطراف گسترش داد . بینش آنان را دقیقتر کرد و نگاه آنان را به محیط پیرامون همراه با تفکر منطقی رشد داد.افراد خلاق به منزله نیروهای جهش یافته ای هستند که کلیه توان و رشد جامعه را در دست دارند.

رابطه جامعه با خلاقیت به منزله رابطه روح با بدن است .بنابراین شناخت خلاقیت اجتماع بشری را به وجد و نشاط می آورد . بسیار عاقلانه به نظر میرسد که به جای غرامت عقب ماندگی از شناخت و پرورش خلاقیت و حذف عوامل بازدارنده ی آن هزینه بپردازیم.


پرورش خلاقیت کودکان کار آسانی نیست و نیاز به اعتقاد، عزم راسخ و تعهد والدین و مربیان دارد. تمام کودکان نمونه های خارق العاده ای هستند. آنها میتوانند خلاق بوده و در بزرگی نیز میتوانند خلاق باقی بمانند خلاقیت تنها مختص افراد استثنایی و تیز هوش نیست هر چند ممکن است این افراد دارای نیروی بالقوه بیشتری برای استفاده در راه های خلاق باشند.


خلاقیت به عنوان تجسم و پیشبینی و ایجاد اندیشه های نو، ویژگی ممتاز انسان از حیوان و ماشین های رایانه ای تلقی میشود و نقش بنیادی آن در پویایی جامعه و رشد اقتصادی و تکامل فرهنگ محسوس است. بنابراین لازم است ما در پی کودکانی باشیم که تعلیم و تربیت را تلاش در جستجوی معنا تلقی کنند.

نه جمع آوری نمره های قبولی، تحقیق را دوست داشته باشند، به کشف رشته های جدید فکری دست زنند.
بدانند چطور وقت خود را تنظیم کنند. خوب بخوانند، از منابع دانش به طور موثر استفاده کنند و در انجام دادن تعهداتی که از عضویت آنها در مدرسه، مهد کودک یا خانواده ناشی میشود کوشا باشند.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
آموزش نقاشی کودک به روش ابداعی خانم
مونا گلابی بنام (#خیالک_نگاری) ثبت شده در اداره ارشاد.

??? برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :

⏱ تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.
جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

88564740 ☎️

09393545871?

@monagolabiart_
@monagolabi_online

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودکان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *