نقاشی تخصصی کودک سبک خیالک نگاری

نقاشی تخصصی کودک سبک خیالک نگاری :سلام به همه والدین عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.آیا می دانستید که این تصویر ،طرح جلد کتاب خیالک نگاری است؟؟ آیا می دانستید طرح جلد کتاب حیالک نگاری برگرفته از سبک خیالک نگاری است؟ آیا می دانستید سبک خیالک نگاری روش تدریس خانم مونا گلابی در آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی است؟

نقاشی تخصصی کودک سبک خیالک نگاری: خیالک نگاری چیست؟

خیالک نگاری نام سبک آموزشی سرکار خانم مونا گلابی است که بعد از مدت 22 سال نقشی کردن و 15 سال تدریس تخصصی کودک بدست امده است.

در این روش کودکان با استفاده از ذهن و خلاقیت شروع به آموزش میبینند و از کپی کاری پرهیز میکنند.در روش آموزش خانم موناگلابی به شیوه عمیانه اگر بخواهیم بگوییم بطوری است که دست با ذهن کودک یکی می شود و کودک می تواند آن چیزی که در ذهنش است را بکشد.این روش ها و تکنیک ها حاصل سال ها تجربه و کار با کودکان است.

موضوع مهمی که همه ی مربی های نقاشی کودک با آنها درگیر هستند این است که روش مربی گری نقاشی کود بصورت تخصصی در دانشگاه ها تدریس نمی شود و همه نمی توانند به صورت تخصصی به آموزش نقاشی کودک بپردازند.

کتاب خیالک نگاری برگرفته از نقاشی های شاگردان خانم مونا گلابی می باشد که به روش یا همان سبک خیالکنگاری نقاشی شده است و توانسته به چاپ انبوه برسد.این استاد در حال حاضر در آموزشگاه خود واقع در سعادت آباد تهران مشغول به آموزش نقاشی به کودکان می باشد و در تلاش است در سال های آینده به انتشار روش آموزشی خود بپردازد.

با تشکر از شما که وقت خود را برای مطالب این وب سایت می گزارید.شاد و پیروز باشید

گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی

جلد کتاب خیالک نگاری

قسمتی از شاهنامه فردوسی می باشد نبرد رستم و سهراب که به سبک خیالک نگار نقاشی شده است.

نقاشی تخصصی کودک سبک خیالک نگاری

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart پیج ویدئو ها monagolabiart_
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all