مربی نقاشی خلاق موناگلابی تهران

مربی نقاشی خلاق موناگلابی تهران: سلام مرسی که مثل همیشه ما را دنبال می کنید و باعث دلگرمی ما می شوید. در جامعه افراد زیادی با عنوان مربی نقاشی کودک در حال فعالیت می باشند که هر یک با توضیحاتی در مورد رزومه کاری خود صحبت میکنند و در حال فعالیت می باشند این افراد با دوره هایی که گذرانده اند و مدارکی که گرفته اند مشغول به فعالیت در موسسات مختلف هستند.

مربی نقاشی خلاق موناگلابی تهران: نکته مهمی که در خصوص تمام مربی نقاشی کودک باید توجه بشه و مورد اهمیت قرار داده بشه اینه که اگر کسی دارای رزومه است باید بررسی کنید ببینید آیا روش آموزش آن شخص به چه شکل است.آیا کپی با کودک کار می کند یا خیر؟آنیا رنگ بازی میکند یا خیر؟که البته بعضی از مراکز این نکته رو میگن که رنگبازی داریم…..آیا عکس یا نقاشی جلوی کودک میزارن؟

چون آموزش اشتباه باعث از بین رفتن اعتماد به نفس کودک در بزرگسالی می شود و باعث میشه تا کودک در بزرگسالی چیزی را ببیند و بعد بکشد و از ذهن خود نمی تواند استفاده کند. اگر کسی گفت مربی نقاشی کودک است از او رزومه بخواهید نمونه کار بخواهید اگر نمایشگاه برگزار کرده توسط هنرجوها نمونه کارهای داخل کشور و خارج از کشور از او بخواهید.نام او و رشته فعالیت را در گوگل سرچ کنید تا ببینید چه رزومه ای از خود به جا گذاشته.

کودک خود را به دست هر مربی نسپارید.کودکان اگر خلاقیت خود را از دست بدهند دیگر قابل برگشت نیستند. برای دیدن هر یک از ویدئو های زیر می توانید در گوگل موضوع با نام خانم مونا گلابی را جستجو کنید یا به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

موفق باشید(گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی)

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی

 سعادت آباد /ضلع شمالی چهار راه پاکنژاد و دریا/کوچه عیسی پور/ساختمان نیما/طبقه پنجم/واحد 16

تلفن تماس: 88564740 

 اینستاگرام:monagolabiart

وب سایت :www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.

در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.

In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.