روش آموزش خانم موناگلابی وتشکر والدین

روش آموزش خانم موناگلابی وتشکر والدین :آموزشگاه مونا گلابی اولین برگزارکننده کلاس های آنلاین تخصصی نقاشی کودک در ایران می باشد

روش آموزش خانم موناگلابی وتشکر والدین که با وجود مشکلات فراوان توانسته این بستر را فراهم کند تا بچه ها بتوانند در این روز ها بچه ها به آموزش بپردازند و ساعاتی که در حال نقاشی هستند را به هیچ چیز دیگر فکر نکنند و تمام احساس و حال خوب خود را در یک نقطه جمع کنند.

روش آموزش خانم موناگلابی وتشکر والدین :روشی که خانم ممونا گلابی در آموزش خود استفاده می کند باعث می شود که کودکان بتوانند قوه تخیل و ذهن خود را با دستشان هماهنگ کنند و بتوانند چیزهایی را که در تصورشان میبینند را به روی کاغذ بیاورند و این امر در بزرگسالی باعث خلاقیت فرزندانمان در تمام مراحل زندگی می شود تا بتوانند برای حل تمام موضوعات از روش های غیر کپی استفاده کنند و از دید و روش خود او به نتیجه برسد .

آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی تا اطلاع ثانوی به دلیل ویروس ک ر و ن ا تعطیل میباشد و تمامی کلاسها بصورت آنلاین برگزار میشود. امیدواریم هر چه زودتر این مسائل تمام بشود و دوباره شما عزیزان را در آموزشگاه ببینیم . با تشکر (گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی)

برای ارتباط با آموزشگاه می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740 واتس آپ: می توانید به شماره 09393545871 پیغام بگذارید.
اینستاگرامmonagolabiart پیج ویدئو ها monagolabiart_
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

لینک پخش ویدئو…………….لینک پخش ویدئو………………لینک پخش ویدئو

روش آموزش خانم موناگلابی وتشکر والدین