کلاس نقاشی غرب تهران مونا گلابی

کلاس نقاشی غرب تهران مونا گلابی : سلام امروز می خوایم به توضیح در مورد یکی از شاگردهای استاد مونا گلابی بپردازیم که به مدت چند سال به صورت حرفه ای به نقاشی پرداخته است.

کلاس نقاشی غرب تهران مونا گلابی :پریای عزیز یکی از شاگردان با استعداد خانم مونا گلابی است که چند سال پیش شروع به نقاشی رو آغاز کرد.زمانی که با خانم مونا گلابی آشنا شد مثل همه ی بچه ها به نقاشی علاقه داشت ولی بدون مسیر مشخصی بود…..

این هنرجو بعد از تلاش های خود و راهنمایی های خانم مونا گلابی وارد مسیری مشخص در نقاشی کودک شد و بعد از کلاس های ادامه دار و پیوسته و بدون غیبت و تلاش های بسیار استاد عزیزمون توانست بعد از چند سال به سطحی از آموزش برسد که توانسته تمام نقاشی های خود را تصویر سازی کند و کنار هم قرار بدهد و یک داستان از نقاشی های خود به وجود بیاورد.

پریا عزیز در حال حاضر در تلاش برای چاپ کتاب خود است.

کتابی که خود پریا به کمک و راهنمایی های خانم مونا گلابی تصویر سازی کرده و تمام نقاشی هارو کشیده و خودش رنگ کرده و داستان کتاب رو هم خودش نوشته و بزودی به مرحله چاپ میرسه.

با تشکر از شما برای همراهی شما (گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی)

پریای عزیز چند ساله که شاگرد آموزشگاه ما هست

شما را به قسمت دوم نقاشی هاش دعوت میکنیم

لینک پخش ویدئو لینک پخش ویدئو لینک پخش ویدئو

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart پیج ویدئو ها monagolabiart_
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all