کلاس تخصصی نقاشی کودک موناگلابی تهران

آموزشگاه مونا گلابی در سعادت آباد تهران در طول سال در تمام دوره ها ی آموزشی برای کودکان 4 تا 12 سال کلاس برگزار می کند.کلاس تخصصی نقاشی کودک موناگلابی تهران در دوره های نقاشی،آبرنگ،گواش،ویترای(کودک) گواش و … کلاس برگزار میکندو کودکان در هر روز و هر هفته که تمایل د ارند در کلاس ها ثبت نام و شرکت کنند.به دلیل روش آموزش خانم مونا گلابی به کودکان نیاز به قبت نام و شروع کلاس ها از اول هر ماه نیست و بچه ها می توانند در هر روز از ماه سال در کلاس ها شرکت کنند.

کلاس تخصصی نقاشی کودک موناگلابی تهران در نظر دارد برای هر گروه سنی به روشی جداگانه در تدریس بپردازد تا بچه ها با گروه سنی متفاوت از شرکت در کلاس ها لذت ببرند.

زمان کلاس ها به شیوه ای محاسبه شده است تا برای شرکت در کلاس های حضوری تمام افراد از تمام مناطق تهران (حتی مناطق دور)که رفت و آمد برای آنها مشکل است بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

در محیط آموزشگاه سالن انتضار برای والدین محیا شده است تا والدین در زمان برگزاری کلاس ها بتوانند در آموزشگاه حضور داشته باشند و از امکانات آموزشگاه استفاده کنند.

برای ارتباط با آموزشگاه و پاسخ به سوالات خود می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده فرمایید.

برای دیدن اطلاعات بروز مارا در اینستاگرام دنبال فرمایید.

گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابیآموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

کلاس تخصصی نقاشی کودک مونا گلابی تهران