کلاس آنلاین نقاشی با گوشی موناگلابی

کلاس آنلاین نقاشی با گوشی موناگلابی: سلام امروز می خوام چند روش برای شرکت در کلاس های آنلاین نقاشی مونا گلابی و دیگر کلاس ها معرفی کنم قبل از هرچیزی باید بگیم که به سیستم حرفه ای آنلاین آموزشگاه نباید توجه کنید که از سه پایه های حرفه ای عکاسی برای نگهداری تبلت ها استفاده میشه یا میکروفن های خبرنگاری که برای بالابردن کیفیت صدا استفاده میشه یا نور پردازی آتلیه ای آموزش آنلاین و که خود این ها به تنهایی هزینه سنگینی در بر داره .تا اینجا کار مربوط به آموزش آنلاین آموزشگاه میشه و چون باید تمرکز زیادی روی بچه ها داشت این امکانات برای راحتی بیشتر و بالابردن کیفیت کلاس هاست .

کلاس آنلاین نقاشی با گوشی موناگلابی: : حالا اگر فردی بخواد در کلاس ها شرکت کنه چه کاری باید انجام بده؟هر هنرجو با داشتن یک گوشی هوشمند معمولی یا تبلت یا لبتاب و با داشتن یک اینترنت نسبتا خوب می تونه در کلاس ها شرکت کنه البته اگر با گوشی می خواد شرکت کنه می تونه از 3 پایه گوشی معمولی هم استفاده کنه که هزینه زیر 30 هزار تومن داره تو بازار که گوشی بصورت عمود بایسته و تمام.حالا میرسیم به نرم افزار هایی که کلاس هارو با اونا برگزار می کنیم اولین و راحتترین نرم افزار واتس آپ هست که به نسبت سرعت اینترنت شما کیفیت تصویر را کم یا زیاد میکند. دومین و سومین نرم افزار که می تونین روی سه وسیله نصب کنین به ترتیب google duo و skype هست که به راحتی می تونین دانلود کنید و استفاده کنین.

شرکت در کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی فقط با داشتن یک گوشی امکان پذیر

می باشد. با تشکر از شما (گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی)

آموزشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد و تمامی کلاسها بصورت آنلاین برگزار میشود.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart پیج ویدئو ها monagolabiart_
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

لینک پخش ویدئو…………….لینک پخش ویدئو………………لینک پخش ویدئو

کلاس آنلاین نقاشی با گوشی موناگلابی