نقاشی راه بروز احساسات کودکان است

نقاشی راه بروز احساسات کودکان است : نقاشی یکی از بهترین راه ها برای بروز احساسات کودکان است.کودکان از طریق نقاشی کشیدن به بیان احساسات خود می پردازند،از طریق کشیدن می توانند طرز فکر ،طرز دید خود را به نمایش بگذارند.کشیدن نقاشی یکی از راه های ارتباط کودکان با بزرگتر ها می باشد.

نقاشی راه بروز احساسات کودکان است: وقتی یک کودک بزرگ می شود و به مدرسه می رود و خواندن و نوشتن یاد میگیرد،از کنار هم گذاشتن چند کلمه می توانند مفهوم خود را برسانند.

مثلا یک جمله مثل (من امروز خیلی خوشحالم) یا جمله (من پدر و مادرم را دوست دارم) با گفتن جمله ،معنی و مفهوم کامل را متوجه میشویم ولی اگر همین جمله ها را بخواهند نقاشی بکشند خیلی کار سختی برایشان می باشد . آموزش نقاشی کودک یک کار به شدت تخصصی می باشد و هر شخصی نمی تواند وارد این رشته شود، چون اموزش اشتباه به کودکان باعث از بین رفتن خلاقیت آنها می شود.

همیشه برای انتخاب مربی نقاشی کودک خود رزومه مربی را ببینید،نمایشگاه ها و نمونه فعالیت هایش را ببینید. برای تمام این کارها نیاز به رفتن به مرکزی نیست فقط کافیست بطور مثال نام استاد(مونا گلابی) را در گوگل جستجو کنید و فعالیت ها در سه قسمت نوشته ها تصاویر و ویدئو ها را مشاهده کنید.

والدین گرامی بگزاریم کودکانمان در سنین کودکی،کودکی کنند و به نقاشی کودکانه خود بپردازند

گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart پیج ویدئو ها monagolabiart_
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

نقاشی راه بروز احساسات کودکان است