سبک خیالکنگاری مونا گلابی

سبک خیالکنگاری مونا گلابی در ادامه سبک خیالی نگاری می باشد.

خانم گلابی این سبک را در وزارت ارشاد به ثبت رسانده اند و سالهاست که به هنرجویان کودک خود( ۴ تا ۱۲ سال) آموزش میدهند در این سبک آموزش از کپی استفاده نمی شود چون کودکان زیر ۱۲ سال نباید کپی (طراحی)کار کنند چون خلاقیت آنها از بین می رود با این روش آموزشی بچه ها میتوانند از تخیل خود نقاشی بکشند، شما وقتی برای کودک عکس یا نقاشی میگذارید و او را وادار میکنید که از روی آن نقاشی بکشد، حالا این نقاشی، نقاشی ، یک نقاش بزرگ مثل پیکاسو باشد یا یک عکس معمولی، فرقی نمیکند در هر دو صورت کودک شما کپی کار میکند. بهترین کلاس نقاشی کودکان در تهران

به کودکتان بصورت ناخودآگاه این را می آموزید که بدون دیدن نتواند نقاشی بکشد و وقتی چیزی که وجود ندارد را بخواهد بکشد دیگر کودک نمی تواند.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی – آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک،آنلاین و غیر حضوری

مثلاً: به او میگویند دیو یا سیمرغ یا آدم فضایی ….. بکشد چون دیو وجود ندارد نمی تواند نقاشی دیو را بکشد و اعتماد به نفس کودک از بین میرود ولی با سبک خیالک نگاری کودک می تواند چیزهای که وجود دارد یا ندارد را بدون اینکه از روی نقاشی یا عکس ببینند، نقاشی کند.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام هر روز میتوانید پیغام بگذارید.

سبک خیالکنگاری مونا گلابی – آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک،آنلاین و غیر حضوری

ساعت کلاس های آنلاین آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی :


جهت هماهنگی تایم ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تمام کلاس ها از شنبه تا پنجشنبه در تایم های صبح و بعد از ظهر بصورت عمومی و خصوصی برگزار میگردد.

88564740 ☎️

09393545871

@monagolabiart_
@monagolabi_online

Www.monagolabiart.ir

در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد. نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت. در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *