مربی آنلاین تخصصی نقاشی کودکان در تهران مونا گلابی

مربی آنلاین تخصصی نقاشی کودکان در تهران خانم مونا گلابی می باشد

آموزشگاه موناگلابی برگزارکننده اولین کلاس های آنلاین تخصصی نقاشی کودک در ایران می باشد .ایشان مربی تخصصی نقاشی کودک در سعات آباد تهران می باشند و به دلیل وجود ویروس کرونا در کشور به برگزاری کلاس ها بصورت آنلاین می پردازند و مربی آنلاین تمام کلاس ها خود ایشان می باشند و تا زمان بر طرف نشدن این موضوع به برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین می پردازد.

تمام کلاس های سه نفره و دو نفره و تک نفره آنلاین ایشان بصورت مجزا برگزار میشود و در تمام دوره ها هر هنرجو با یک خط و تبلت جداگانه با مربی در ارتباط می باشد تا در طول کلاس بچه ها تمام تمرکز خود را روی نقاشی بگزارند.

آیا کلاس ها بصورت آنلاین نتیجه مثبتی دارد؟

باید بگیم به دلیل سبک آموزش و روش خانم مونا گلابی که در آموزشگاه هم از کپی کردن و عکس گذاشتن جلوگیری میکردند ،تمام کلاس های آنلاین از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بچه ها می تونن به خوبی آموزش ببینند.

بچه ها می تونن با داشتن یک گوشی یا تبلت یا لبتاب با نرم افزار های whats app یا google duo یا skype در کلاس ها شرکت کنند.تهیه کردن یک سه پایه گوشی به کیفیت کلاس ها اضافه می کند.

آموزشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد و تمامی کلاسها بصورت آنلاین برگزار میشود.

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

مربی آنلاین نقاشی