آموزش آنلاین نقاشی کودک تهران

آموزش آنلاین نقاشی کودک تهران

آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی به برگزاری کلاس ها بصورت غیر حضوری می پردازد توضیحات در ادامه :

آموزش آنلاین نقاشی کودک تهران (موناگلابی) :سلام امیدوارم حالتو خوب باشه و در زمان ک ر و ن ا از دوران در خانه ماندن خسته نشده باشین. توی این روز ها که بزرگترها درگیر این اخبار و اون اخبار هستن و بچه ها زمان خودشون رو با بازی کردن، نقاشی کردن ،زبان کار کردن و اونایی که یکم بزرگتر هستن تکالیف مدرسه شونم دارن انجام میدن و زمانی هم که وارد گوشی موبایل یا تبلت میشن یا بازی میکنن یا به دیدن کارتن بصورت آنلاین میپردازن…خب ما هم گفتیم چیکار کنیم که یه کار جالب کرده باشیم تا بچه ها هم بتونن به کلاس هاشون بپردازن و زمان سخت در خانه موندن رو یکم راحتتر بگذرونن.

کلاس ها از اول اردیبهشت آنلاین می شود

ما تصمیم گرفتیم اموزشگاه رو از اول اردیبهشت آنلاین کنیم و تمام کلاس ها رو بصورت آنلاین برگزار کنیم با این تفاوت که برای بازدهی بهتر کلاس هارو بصورت 1 و 2 و 3 نفره تشکیل دادیم و آموزش بصورت تخصصی رو از حضوری به غیر حضوری(آنلاین )تغییر دادیم.به همین خاطر اولین آموزشگاه شدیم که آموزش آنلاین نقاشی کودک تهران رو بصورت حرفه ای برگزار کردیم که برای بالا بردن کیفیت کلاس ها از تجهیزات فیلم برداری ،نورپردازی،میکروفن خبرنگاری و ….استفاده کردیم.

البته تا قبل از این کلاس های غیر حضوری برای یک سری از بچه ها برگزار میشد که با وجود ویروس ک ر و ن ا تصمیم گرفتیم که بخشی از تدریس رو به صورت غیر حضوری قرار بدیم.که امیدواریم با رضایت همراه باشه هرچند کلاس های حضوری یه حال خوبه دیگه داره.

مرسی که به مطالب توجه کردید.موفق باشید (گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی)

آموزشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد. تمامی کلاسها بصورت آنلاین برگزار میشود
آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

آموزش آنلاین نقاشی کودک تهران
آموزش آنلاین نقاشی کودک تهران