کلاس نقاشی کودکان آموزش نقاشی کودکان

کلاس نقاشی کودکان آموزش نقاشی کودکان :در این روز های سخت که همه در قرنطینه هستیم و بخاطر کرونا نمیتوانیم بیرون برویم.

آموزشگاه نقاشی کودک موناگلابی برای کودکان عزیز شما کلاس های آنلاین نقاشی برگزار میکند. تا کودکان بتوانند در این روزهای از آموزش استفاده کنند.

آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی از اول اردیبهشت 1399 آنلاین شد .

آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی در تهران کلاس های آنلاین خود را از اول اردیبهشت ماه 99 افتتاح کرد.

یک موضوع مهم که باید به آن اهمیت دهیم خلق دیدگاه های مثبت به سوی خلاقیت در کودکان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خلق دیدگاههای مثبت به سوی خلاقیت

عادات خوب آنهایی هستند که میبایست هر روز انجام دهید، آنهایی که برای شما خوب است و آنهایی که به

طور طبیعی انجام نمیدهید مانند شستن پشت گوش، بیست بار هر لقمه را جویدن و مسواک زدن دندان

پس از هر غذا. یاد گرفتن آنها سخت است و تفریحی هم نیست.

أما الزاما چنین نیست. مردم میتوانند عادات خلاق را پرورش دهند – عاداتی که به آسانی قابل یادگیری و

مملو از تفریح میباشند.

کلاس نقاشی کودکان آموزش نقاشی کودکان “در محل سکونت خانواده گرین بعد از شام است و کودکان آماده میشوند نهار فردا را که به مدرسه میبرند

بسته بندی کنند. در بسیاری از خانه ها انجام این فعالیت پانزده دقیقه طول میکشد – در صورتی که پدران و

مادران بتوانند کودکان را وادار به انجام کامل آن بنمایند. اما خانواده گرین حتی معمولیترین کارها را به

صورت یک حادثه خلاق در میاورند و به این ترتیب بعضی مواقع بستن نهار روز بعد نیم ساعت طول میکشد

و از نظر کودکان کاری تفریحی است! امشب النور ساندویچ معمولی کره بادام زمینی را با مقداری

کشمش و تکه هایی از ژامبون مخلوط میکند. هرمن از ایده کشمش استقبال میکند و مقداری از آن را به

کیسه پلاستیکی تنقلات خود که حاوی گندم شیرین، بادام زمینی و تخمه کدو میباشد اضافه میکند. جوليا

بیصبرانه منتظر است که صورت مضحکی را که بر روی کالباس و پنیر کنده است به دوستش سی نشان

دهد. و هیچ یک حاضر نیستند از پاکتهای ساده برای پیچیدن غذایشان استفاده کنند. آنها پنج دقیقه از

آخر وقت خود را صرف کشیدن طرحهای جالب به وسیله ماژیک و خودکار بر روی پاکتهای ساده میکنند

تا اگر فردا روز خوبی نباشد این طرحها به آنها شادی ببخشد”( آمابلی ، ۱۶۶: ۱۳۸۸ ).

“در اولین روز مدرسه این کلاس درست مانند سایر کلاسها به نظر میرسید – با یک تفاوت مهم، بر روی

دیوار شرقی کلاس در عوض قرار دادن جمله به مدرسه خوش آمدید و یا منظرهای از پاییز، تابلوی

اعلانات سرتاسر کاملا خالی بود. در بالای آن این جمله با حروف براق نوشته شده بود: تابلوی اعلانات مخصوص ایده های بزرگ و غیر عادی.

مربی اعلام کرد که این قسمت به تمام افراد کلاس – از جمله خودش اختصاص دارد تا ایده های بزرگ،

پیشنهادات، نقاشیها، داستانها، اشعار، عکسها و نظایر آن را – بدون توجه به اینکه تا چه حد غیر عادی به

نظر میرسند – در آن قرار دهند. وی توضیح داد که اینها در حقیقت بهترین ایده ها بودند، بهترین کارهای

تازهای که اعضای کلاس انجام میدادند. وی اظهار داشت که تابلوی اعلانات جایی است که حقیقتأ خلاقیت افراد را به نمایش میگذارد.

فقط دو قانون برای تابلوی اعلانات وجود داشت. اول آنکه هر چیزی که در تابلو قرار میگرفت میبایست

حاوی نام شخصی که آن را قرار داده و تاریخ باشد. دوم آنکه چیزهای خشن، وقیح و زشت را نمیبایست در

تابلو قرار دهند. خارج از این دو مورد همه چیز پذیرفته شده بود. مربی توضیح داد که وقتی تابلوی مخصوص

ایده های بزرگ و غیر عادی پر شد وی به ترتیب شروع به برداشتن مطالبی که در مدت زمانی بیش از سایر

مطالب در تابلو قرار دارد خواهد کرد و آنها را به صاحبانشان باز خواهد گرداند.

ابتدا دانش آموزان از طرز استفاده از تابلو مطمئن نبودند. در نتیجه مربی گهگاه تعدادی از کارهای خود را در

تابلو قرار میداد: از جمله عکس جذابی که از یک گل وحشی برداشته بود، یک نسخه از پیشنهادی که در

مورد بهبود بخشیدن نحوه حرکت روزانه اتوبوسها از مدرسه در پایان روز به مدیر مدرسه ارایه نموده بود، و

طرز تهیه شیرینی شکلاتی که خودش اختراع کرده بود – همراه با کیسهای نایلونی مملو از تکه های شیرینی

برای چشیدن آن. در مدت زمان کوتاهی کودکان چیزهایی را که درست کرده بودند آوردند: پیشنهادی در

مورد تمیزتر نگاهداشتن خیابانها، تصاویر کارتونی با رنگهای زندهف شعری درباره یک مسافر از کره مریخ،

تصویری از خود، چند نمونه بازی با لغات مشابه با معانی مختلف، طرحهایی برای یک مدل راکت که با دست

کشیده شده بود، و چند معما که با در هم ریختن لغات تهیه شده بود. صبحها در فاصله بین کلاسها و در

وقت آزاد متفرقه، دانش آموزان جلوی تابلوی اعلانات ازدحام میکردند تا آخرین ایده های غیر عادی را

ببینند. دانش آموزان سایر کلاسها هم میآمدند. مربی و دانش آموزان تصمیم گرفتند هر هفته بحثی درباره پیشنهادات

و ایده هایی که بر روی تابلو گذاشته میشود داشته باشند. در اواسط سال تابلوی اعلانات به

صورت مرکز هیجان انگیز و فعالی برای فعالیتهای کلاس در آمده بود”( آمابلی ، ۱۳۸۸ :۱۶۷).

تقویت انگیزه درونی والدین و مربیان میتوانند به منظور حفظ انگیزه درونی کودکان حتی در شرایط سازمان یافته امتحانی

استراتژیهایی را مورد استفاده قرار دهند. میتوانند از کودکان بخواهند در دفترچه یادداشت روزانه خود

کلاس نقاشی کودکان آموزش نقاشی کودکان » چالش شخصی» خود را بنویسند یعنی هدفهای رسیدن به موفقیت را در زمینه های مختلف یادداشت

کنند. (به خاطر داشته باشیم که موفقیت مساوی است با یادگیری و رشد و نه نمرات بالا.) مربیان میتوانند

کودکان را یاری دهند تا به مرور زمان هدفهای خود را تغییر دهند تا آن هدفها حقیقت برای هر یک از

کودکان به صورت یک چالش و نه کاری بیش از حد مشکل در آید. همواره باید روشن شود که این

چالشهای شخصی به هیچ وجه به نمره و یا ارزیابی مربی بستگی ندارد.

با تشکر از شما بابت خواندن این مطلب

(گروه تبلیغاتی آموزشگاه نقاشی کودک مونا گلابی)

آموزشگاه تخصصی نقاشی کودک موناگلابی
تهران/سعادت آباد
تلفن تماس88564740
اینستاگرامmonagolabiart
وب سایت www.monagolabiart.ir
در آموزش نقاشی کودک نباید از کپی استفاده کرد .نباید عکس یا نقاشی برای کودک گذاشت.
در شیوه آموزش به سبک خیالک نگاری اصلا از کپی استفاده نمیشود.
In the case of painting training for kids, no copy must be used. Niether picture nor painting must be considered for kids. No copy is used in my training method at all

کلاس نقاشی کودکان آموزش نقاشی کودکان

#مونا_گلابی#نقاشی_کودک#مدرسه_تلویزیونی_ایران#شهرک_غرب#سعادت_آباد#کرونا#آموزش_آنلاین#جنت_آباد#گیشا#ولنجک#نیاوران